Shoutbox
[b]Wir brauchen dringend Mitglieder [/b]
#1

adidas yeezy boost 350

in Bündnisse 04.09.2019 10:58
von Isidore Wells • 4 Beiträge

Båda paren har en futuristisk komfort yttersula konstruktion adidas zx flux ihop med en elegant överdel utrustad med lyxiga stretchmaterial. Ett par som lyckas sticka ut är Rick Owens Level Runner Low som råkar komma med en Boost-sula. Med priser från 840 $ till 1150 $ kan du köpa nu i Y-3 SOHO-butiken i New York och adidasx.

Ta en titt på hela SS17 Footwear Collection för adidas av Raf Simons. Kollektionen har det bästa av Adidas sportkläder kunskap och innovation med en touch av Raf Simons estetik. Samlingen definieras av individualitet och adidas skor dam oberoende. Nya modeller inkluderar Raf Simons Spirit Spänne och Raf Simons Adilette Bunny. Förutom de nya erbjudandena är klassiska silhuetter som Raf Simons Ozweego Bunny och Raf Simons Ozweego adidas fotbollsskor 2 också en del av samlingen.

Plocka upp dessa idag från utvalda adidas-återförsäljare för det coola priset på $ 400. Adidas kommer att fortsätta släppa mer Andrew Wiggins PE-färgvägar från adidas Crazy Explosive Low. Nästa upp är denna adidas Crazy Explosive Low Wolf Grey Andrew Wiggins PE som har vissa som säger att den ser lite ut som den senaste adidas yeezy boost 350 Yeezy-droppen. Sade vara en färgväg som sa nickar till sitt NBA-team, adidas Crazy Explosive Low Wolf Grey Andrew Wiggins PE levereras med en Primeknit-överdel gjord i grå och svart al medan du sitter ovanpå en Boost-sula. Yeezy-inspirerad eller inte, detta är definitivt en dope Andrew Wiggins PE färgväg.

Hämtar inspiration från den senaste versionen av Yeezy Boost 350 V2 och denna adidas EQT Support ADV har en svartvit randig Primeknit-överdel för en ren estetik. Ytterligare vita detaljer har adidas los angeles lagts till på snören, hälbänk, tre ränder märkesvaror och enheten. Att erbjuda en färgfärg är fliken Turbo Red heel. Leta efter denna färgväg av adidas EQT Support ADV Primeknit att komma till utvalda adidas-återförsäljare senare denna månad.

Jag knäpper automatiskt in när vi träffar vägen och från den tidpunkt vi landar till när jag går på teambussen är mitt sinne fritt. Jag tycker att det är viktigt att låta ditt sinne vara fritt. När du sedan ska spela låser du dig själv in i uppgiften. Adidas Dame 3 On Tour släpps imorgon den 3 mars hos utvalda adidas-återförsäljare för $ 115.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 42 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: MagRobert
Forum Statistiken
Das Forum hat 924 Themen und 928 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen